فرم سفارش انواع لیبل

فرم سفارش آنلاین خدمات برچسب محصولات

تلفن مشاوره طراحی لیبل :

09140464244 (واتس اپ)

09370727545 (تلگرام)

طراحی لیبل label DESIGN و چاپ لیبل label PRINT برای محصولات عمده یک شرکت تولیدی و یا برای ارائه خدمات توسط یک شرکت طراحی و چاپ صورت می پذیرد.

شاید نخستین باری که یک شیشه کوکاکولا در دست داشته اید را بخاطر داشته باشید، طراحان وب متد تمام تلاش خود را می نمایند که محصولات شما نیز این چنین در خاطر مصرف کنندگان جای بگیرد. طراحی لیبل همیشه سعی در متفاوت ساختن یک محصول از دیگر محصولات دارد. جلوه آغازین یک بسته بندی طراحی لیبل آن است، که به شکل علمی و ماهرانه ای توسط طراحان گرافیک و گرافیست ها و طراحان لیبل طراحی شده باشد.

لیبل چیست ؟

امروزه در دنیای بسته بندی زندگی می کنیم . زندگی ما پیش از آنچه فکر می کنیم ، عملا به جعبه ها ، شیشه ها و پوشش های مختلف وابسته است . تمام اشیا و وسایل اطراف ما ، به نوعی با بسته محصور شده اند . خودرو زیر پوشش خود ، مواد غذایی مصرفی در قوطی ، پاکت و شیشه یا جعبه و تمام وسایلی که هر روز مورد استفاده ما قرار می گیرند از صابونی که برای شست و شوی دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد تا خمیر دندان ، پوشاک ، همه و همه را به صورت بسته بندی شده می بینیم ، لمس می کنیم ، حمل می کنیم و مصرف می کنیم .

در نگاهی وسیع تر ، بسته بندی جزئی از زندگی ، کار و خانه ما شده است که خود را به طور آشکار در خانه ، خیابان و اداره نشان می دهد .

منظور از بسته ، فقط پوشش جعبه ای نیست بلکه هر چیزی است که کالا در آن قرار می گیرد . به بیانی دیگر ، بسته ، شکل ظاهری کالاست .

تحول در بسته بندی به جایی رسیده است که اگر بستهای تا قبل از این فقط به عنوان حافظ و نگهدارنده جنس و کالا و همچنین به منظور تسریع و تسهیل در انبارش کالا جای خود را باز کرده بود ، امروزه جلب کننده نظرهاست و باعث شده گروهی از تولیدکنندگان کالای خود را در پوشش و یا ظرفی عرضه کنند که مصرف کننده بعد از مصرف کالا ، بتواند از آن در مواردی دیگر استفاده کند . اصطلاحا به این نوع بسته بندی ها “بسته بندی با ارزش اضافه” گفته می شود . برای جلب توجه جوانان نیز بسته هایی طراحی می شوند که مناسب با روحیات آنها بوده و توجه آنها را جلب کند .

دسته ای دیگر از کالاها ، در بسته بندی زیبا فقط به عنوان هدیه آماده می شوند و به این ترتیب ، خریدار بدون زحمت اضافی ، بسته بندی هدیه ای را خریداری کرده و آن را به شخص مورد نظر می دهد . همچنین ، بسته های ابتکاری وجود دارد که براحتی باز و بسته شده و یا در قفسه یخچال و طاقچه جای می گیرند . استفاده از این نوع بسته ها صرفا به دلیل زیبایی آنهاست .

با توجه به حجم بالایی بسته ها ، نیاز است در انبارهای بزرگ و کوچک بتوان به راحتی ورود و خروج بسته ها را کنترل کرد و کالا را سریع تر از انبار خارج و یا با نام و برند تجاری فروشنده و ایران کد کالا به مشتری عرضه گردد و این خود مستلزم استفاده از سیستم بارکد و چاپ برچسب ( لیبل ) می باشد . با استفاده از برچسب می توان برای هر نوع کالا یک بارکد جداگانه تعریف کرد و از پیش آمدن اشتباه در ارسال کالا جلوگیری کرد و می توان به راحتی از میزان موجودی کالا با خبر شد . برچسب ها در انواع مختلف با کاربردهای مختلف وجود دارند . تعدادی در صنایع نساجی و تعدادی در صنایع خودرو و فرش و موکت ، آزمایشگاهی ، قطعه ساز ، لوازم خانگی ، بیمارستان ، رستوران ، مواد غذایی ، و هر آنکه نیاز به الصاق ایران کد بر روی محصولات وارداتی و یا تولیدی خود دارد .

این روزها فرآیند کلی تفکیک و جداسازی توسط طراحی لیبل به شکل وسیعی پیچیده و علمی شده است، زیرا تصویر یک طراحی لیبل بر روی بسته بندی نقش ویژه ای را در تشخیص یک محصول از دیگر محصولات ایفا می کند. بطری های طراحی لیبل شده در شرکت سون آپ از رنگ سبز خاصی برخوردار بودند که محصولات این شرکت را به طور ویژه ای از دیگر تولید کنندگان جدا کرده بود و در زمینه نوشابه های گازدار طراحی لیبل با رنگ سبز را به خود اختصاص داده است.

طراحی لیبل خلاقانه

طراحی لیبل خلاقانه یکی از عناصر مهم در طراحی لیبل و بسته بندی از لحاظ روابط عمومی و جلب توجه بازار هدف است. طراحی لیبل خلاقانه باید دارای شرایط ذیل باشد :

۱ـ طراحی لیبل خلاقانه باید شکل مناسب از محصول و خدمات نشان دهد.

۲ـ طراحی لیبل خلاقانه می بایست دانش کافی را به مخاطب محصول ارائه دهد.

۳ـ طراحی لیبل خلاقانه باید شامل اطلاعا ت مواد تشکیل دهنده باشد.

در طراحی لیبل خلاقانه ازمتریال متفاوتی استفاده می شود مانند مقوا، پلاستیک، فویل متالیز که به دلیل حالتی که ایجاد می شود اکثرا مورد توجه هستند.

دوشکل اصلی لیبل وجود دارد؛ یکی جدا از بسته که بعد به آن وصل می شود و نوع دیگر هنگام تولید بسته بندی ایجاد می گردد.

در حالت کلی طراحی لیبل خلاقانه و بسته بندی به غیر از نقش کاربردی در حفاظت از ماده غذایی تاثیر مهمی در بازاریابی و تبلیغ ایفا می نماید.

طراحی و چاپ جعبه  :

یک طراحی لیبل در طراحی و چاپ جعبه در جواب به انواع روش های زندگی در حال عوض کردن نگرش مصرف کنندگان در حال توسعه است.

مشتریان بازار هدف محصولاتی را درخواست می نمایند که نه تنها با سبک فکری آنها یکسان می باشد بلکه به روشی عمل می کند که حامی فعالیت های آنها باشد. از نظر متخصصان داخلی و خارجی که در کانون تبلیغاتی طراحان برتر مشغول به طراحی لیبل هستند، وجود لیبل در یک طراحی و چاپ جعبه ارزش های ویژه مربوط به یک برند را در خود جای می دهد. در حقیقت طراحی و چاپ جعبه و لیبل هویت یک برند است و این یک اصل اساسی در طراحی لیبل است.

طراحان و متخصصان وب متد با تشکیل اتاق فکرهای طراحی و چاپ جعبه و همچنین طراحی و چاپ بسته بندی تخصصی سعی در طراحی بهترین و متمایزترین طراحی لیبل ها و طراحی و چاپ جعبه ها در راستای افزایش فروش و گسترش برند به کمک طراحی لیبل محصولات به اصطلاح خود بازاریاب و خود فروشنده در چهار چوب کمیپین طراحی و چاپ جعبه و یا طراحی و چاپ بسته بندی که شامل طرح ظرف و طراحی و چاپ جعبه و انتخاب رنگ، طراحی لیبل و یونیفورم محصولات و در نهایت شیرینگ های تجمیع کننده می باشند.

خط یکی از عوامل مهم در طراحی بسته بندی است. لذا تنوع بسیار خطوط و حروف لاتین، طراحی روی بسته را مشکل می کند. بعضی از طراحان به استفاده از خطوط خاصی عادت کرده اند. در حالی که در طراحی روی بسته ها باید با توجه به خصوصیات مشتری موردنظر، ابداعات جدیدی صورت گیرد.باید خطوط روی بسته بتواند شناخت جامعی از سوابق تولید محصول ارائه کند. هر نوع بسته بندی نوع خاصی از خط را طلب می کند. در طراحی روی بسته گروه مصرف کننده هدف را باید مشخص کرد. به طور مثال معمولا بچه ها خط درشت را می پسندند .

در یک بسته بندی باید ملاحظات بازاریابی را در مقایسه با محصولات مشابه درنظر گرفت. به خصوص مطالعه وضعیت رقبا باعث موقعیت یابی مناسب محصول در بازار خواهد شد.به همین دلیل خصوصیات بسته بندی باید با برنامه های تبلیغاتی و استراتژی شرکت ها و برنامه ریزان در زمینه صادرات هماهنگ باشد . برنامه های بازاریابی کالا هر روز بیشتر به مطالعات بازار در زمینه بسته بندی متکی می شوند. باید فاکتورهای اجتماعی، اقتصادی، جغرافیایی و روش زندگی گروه های اجتماعی را درنظر گرفت. در عین حال باید خصوصیات عمومی بازار، سلیقه ها و رفتار اجتماعی کشورها و اقوام درخصوص بسته بندی مناسب را نیز شناخت.از ابزارهای مهم در بازاریابی و رقابت پذیر بودن محصولات، تبلیغات است. بسته بندی به عنوان حلقه تکمیل کننده زنجیره تولید و فروش از سایر شگردهای تبلیغاتی دیگر بیشتر است .

در طراحی یک بسته بندی خوب در بازار رقابتی باید ماشین آلات موجود و تعداد جعبه هایی که باید تولید شوند، شرایط ماشین ها و میزان تولید سالانه بررسی شود و با تغییر اندازه بسته، طرحی را باید روی آن درنظر گرفت که قابلیت پیاده شدن داشته باشد و به زیبایی آن لطمه وارد نکند . در یک بسته بندی خوب باید ملاحظات تولید و توزیع را درنظر گرفت . بسته جدید باید طوری باشد که به راحتی روی قفسه فروشگاه ها قرار گیرد و حمل و نقل آن آسان بوده و فیلم هایی تهیه شود که استانداردهای بین المللی به خصوص در بازار صادرات در آن رعایت شود.به طور کلی در یک طراحی لیبل خلاقانه خوب دانش لازم در باره ویژگی های کالا و شرایط بازار و دیگر همکاران در صنعت به وسیله تولید کنندگان محصولات خلق شده باید روی طراحی لیبل خلاقانه قرار داده شود. با توجه به رقابت در بازارهای هدف باید در پریودهای زمانی کوتاه، نظرات مصرف کنندگان را در خصوص طراحی لیبل خلاقانه محصول داخل آن سوال شده و این نظرهای کارشناسی جمع آوری شده.

بسته بندی کالا :

بسته بندی کالا یکی از با ارزش ترین فعالیت هایی است که شرکت ها باید در ارتباط با بسته بندی کالا ، بسته بندی کالا رقابتی ، بسته بندی کالا جذاب و بسته بندی کالا ترغیب کننده با توجه به بازارهای رقابتی ونیازها ی جامعه هدف در راستای فراهم نمودن رضایت در مخاطبین ، رخ دهد ، کنترل مسیربسته بندی کالا در شرکت می باشد. در این مسیر المان های بی شماری روش بسته بندی کالا را تحت پوشش قرار می دهند که طراحی بسته بندی کالا را نیازمند بررسی شکل های مختلف و تاثیرگذار بر چگونگی انجام بسته بندی کالا خواهد کرد.

عدم تجمیع تمامی دانش ها در راستای اخذ تصمیم های با برنامه که تمام وکمال بخشهای موثر بر این موضوع را به همکاری جاب نماید، بی شک نتیجه ای به غیر از سردرگمی مسیر طراحی بسته بندی کالا و هدررفت سرمایه های مالی در پی نخواهد داشت.ازآن رو که بیشتر فعالیت ها به نوعی تاثیر گذار و یا تحت تاثیر بسته بندی کالا هستند ، جای تعجب نیست که بسته بندی کالا را می توان در بخشهای گوناگون جستجو نمود . در حقیقت دانش کافی ، مرتبط از طریق بخشهای گوناگون شرکت اتخاذ تصمیمات مناسبتری را در زمینه بسته بندی کالا شرکت را بدنبال خواهد داشت .

انواع چاپ لیبل و کاغذ پشت چسب دار  :

طراحی لیبل کاغذ پشت چسب دار سفید و چاپ انواع لیبل کاغذ پشت چسبدار :

شرکت طراحان برتر بعنوان طراح لیبل با قابلیت کاغذ پشت چسب دار رول با زمینه فعالیت طراحی لیبل و کاغذ پشت چسب دار سفید در حال حاضر در راستای اهداف تعیین شده طراحان برتر توانسته است با در اختیار داشتن سیستم های جدید طراحی آمادگی خود را جهت انجام کلیه فرایند های مربوط به طراحی و چاپ بر روی انواع کاغذ پشت چسبدار ازجمله کاغذ (مات و براق)، صدفی، پلی گور، حرارتی، متال، متالایز، شبرنگ، وید، ترانسپارنت و … به همراه پوشالبرداری، دایکات و اسلیت را اعلام نماید. همچنین طراحی انواع لیبل کاغذ پشت چسبدار و چاپ انواع لیبل به صورت رول و شیت در کنار انجام خدمات تیغ بر روی انواع محصولات کاغذ پشت چسبدار.

از دیگر خدمات شرکت طراحان برتر طراحی لیبل و انواع کاغذ پشت چسب دار های کاغذی مات، براق ، نیمه براق ،رنگی ،حرارتی و PVC مات ، براق ،شبرنگ ، متال ، ترانسپارت جهت مصارف دارویی ، آرایشی و بهداشتی اجرا گردیده است

پرینت لیبل امنیتی Security Label یا کاغذ پشت چسب دار خردشونده که به نام پرینت لیبل گچی نیز شهرت دارد و برچسب لایه شونده نوعی از پرینت لیبل های امنیتی می باشند.

که بیشتر در خصوص اموال و موارد امنیتی استفاده شده وقابلیت مقاومت در برابر انواع حلال و عوامل محیطی را دارا می باشد

پرینت لیبل وُید Void Label :

پرینت لیبل وید از نظر مقاومت بالا و همچنین حرارت تا هشتاد درجه سانتیگراد را کاور می کنند و در د نواع پرینت لیبل وید اثر دار و پرینت لیبل وید بدون اثر چاپ می شود .

پرینت لیبل اموال یا شبرنگ Asset Label :

پرینت لیبل اموال یا شبرنگ همان گونه که ازنام آن مشخص است جهت اموال سازما شرکتها مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر بحث امنیتی برچسبها را دارا می باشد اما پرینت لیبل اموال یاشبرنگ از نظر نوع جنس بسیار ضخیمتر از دیگر پرینت لیبل امنیتی می باشد.

پرینت لیبل اموال یا کاغذ پشت چسب دار شبرنگ که در برخی موارد به آن لیبل امنیتی هم گفته می شود، پرینت لیبل اموال همانگونه که از اسم آن مشخص می باشد برای فعالیت های امنیتی به کار می رود و همچنین مقاومت پرینت لیبل های امنیتی در برابر حلال هایی از جمله الکل، بنزین و دیگر مواد شوینده مقاومت بالایی دارد.

چاپ لیبل سی دی :

چاپ لیبل سی دی که روش عمومی چاپ لیبل سی دی در عرصه رقابت می باشد که در شرکت های متفاوت با قیمت های مختلفی انجام می گیرد و حال اطلاعاتی که باید در طراحی و چاپ لیبل سی دی در نظر گرفت :

در چاپ لیبل سی دی ، سی دی خام به کار برده شده باید از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد.

چاپ لیبل سی دی به علت اینکه که چاپ لیبل سی دی باید بر روی سی دی های قابل پرینت انجام پذیرد دو حالت وجود دارد اول استفاده از سی دی هایی که در کارخانه با دستگاههای اتوماتیک پرینت می شوند و یا حالت دوم که چاپ لیبل سی دی هایی است که در بعضی از شرکت ها به صورت دستی با دستگاههای نیمه اتوماتیک چاپ لیبل سی دی انجام می پذیرد . در چاپ لیبل سی دی با توجه به اینکه چاپ با چه دستگاهی انجام می پذیرد با کیفیت های مختلف ارائه می گردد.

پرینت لیبل label print :

پرینت لیبل label print از جمله عمومی ترین لوازم جانبی رایانه ها می توان به پرینت لیبل label print که جهت چاپ و پرینت اطلاعاتی مانند حروف و تصاویر اشاره کرد. این پرینت لیبل label print ها دارای انواع مختلفی می باشند که از بین آنها می توان به پرینت لیبل label print های جوهر افشان، پرینت لیبل label print لیزری و پرینت لیبل label print لیبل زن اشاره کرد و همچنین از پرینترهای حرارتی به عنوان بالاترین مکانیزم چاپ نام برده می شود از مواد لازم درکار ب کاغذی است که پس از پرینت لیبل label print که در برابر گرما و حرارت حساس باشد و به سرعت واکنش نشان دهد.

پرینت لیبل label print برچسب کاربردهای وسیعی دارد، از جمله مدیریت انبارداری، چاپ قیمت فروش، چاپ بارکد، برچسب‌های بسته بندی، چاپ روی بسته‌های خون و …… موارد مورد نیاز دیگر.

طراحی برچسب کالا: 

طراحی برچسب محصولات غذایی ، خدمات طراحی برچسب بسته های صنعتی مانند برچسب قوطی رنگ ، طراحی برچسب اسباب بازی ها و سایر محصولات از جمله موارد مربوط به طراحی برچسب کالا می باشد. بیشترین تجربه کانون طراحان برتر در زمینه طراحی برچسب کالا، مربوط به طراحی برچسب شیشه مواد غذایی مانند روغن های خوراکی می شود. اما محصولات صنعتی مانند تینر و رنگ صنعتی هم در گذشته طراحی گردیده اند.

خدمات ما در طراحی لیبل :

طراحی لیبل شما علاوه بر اینکه توسط طراحان برتر بر اساس استانداردهای فوق نجام خواهد شد، متخصصان وب متد با توجه به اهمیت طراحی لیبل و نقش موثر آن در یک کسب و کار تلاش نموده با تمام امکانات در اختیار خود طرح هایی در خور صنعت شما و کاملا علمی ارائه نموده تا تاثیر به سزایی در این عرصه ایفا نماید. همچنین این مجموعه با در نظر گرفتن امکانات خود کلاس های تخصصی در خصوص طراحی و بازرگانی جهت ایجاد فرصت آموزش برابر دانشجویان عزیز طراحی گرافیک برقرار نموده که می توانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش لیبل طراحان برتر ، طراحی لیبل ، مشاهده نمونه لیبل و ساخت لیبل یا طراحی لیبل آنلاین با ما تماس بگیرید.

طراحی لیبل مواد غذایی

طراحی لیبل مواد غذایی با سایر محصولات متفاوت است. طراحی لیبل مواد غذایی باید بتواند در بازارهای مختلف داخلی و صادراتی رقابت پذیر باشد. طراحی لیبل مواد غذایی با توجه به رقابتی بودن مواد غذایی در کشور ما ، اهمیت بسیاری زیادی دارد. از سوی دیگر لیبل مواد غذایی حرفه ای می تواند توجه و نگاه مخاطبین را در شلف فروشگاه به خود جلب نماید. لیبل مواد غذایی باید طوری طراحی شود که برای محصولات آتی شرکت نیز امکان استفاده داشته باشد. از سوی دیگر طراح لیبل مواد غذایی باید خلاقیت کافی در استفاده از المان های مختلف را در طراحی لیبل داشته باشد تا بتواند یک طراحی برچسب مواد غذایی متمایز و چشم نواز به مخاطبین عرضه کند.

جدای از یک طراحی ایده آل هر لیبل مختص محصول خاص خود با توجه به شرایط آن میباشد.

لیبل کاغذی, برچسب کاغذی

(Paper Label)

لیبلی که سطح پشت چسب دار آن دارای ماهیت کاغذی باشد به لیبل کاغذی مشهور است. مقرون به صرفه بودن برچسب های کاغذی، آنها را به پرکاربرد ترین و متداول ترین نوع برچسب تبدیل نموده است. لیبل های کاغذی با گرماژ متفاوت و در سایز های مختلفی تولید می شود. این برچسب ها در انواع مختلف گلاسه، نیمه گلاسه (آرت) و مات در رنگ های متنوع ارائه می شوند. لیبل کاغذی در دو نوع کم چسب (آکرونال) و پر چسب (هات ملت) ارائه می گردند. ریبون های وکس، پریمیوم وکس و وکس رزین مناسب برای چاپ روی این نوع لیبل است.

لیبل پی وی سی, برچسب پی وی سی

(White Pet, PE , PP, PVC)

برچسب های پی وی سی از ماده اولیه پلی پرو پیلن (پلاستیک) تولید میشود. این لیبل در برابر پارگی و کشش، حرارت و مایعات و مواد شوینده مقاوم است. به همین دلیل وسعت کاربردی زیادی در صنایع مختلف خودرویی، لوازم خانگی، صنایع شیمیایی، دارو سازی، آزمایشگاهی و … دارد. لیبل های پی وی سی به لیبل های مقاوم سفید رنگ با نام های PP،PE،PET،PVC مشهور است. با توجه به نوع کاربرد و اهمیت چاپ، ریبون های پریمیوم وکس، وکس رزین، رزین یا سوپر رزین برای چاپ روی لیبل پی وی سی پیشنهاد می شود.

لیبل متال, برچسب متال

(Silver Pet Matte Label)

لیبل متال (Silver Pet Matte Label) مقاوم ترین برچسب ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم است که در انواع و سایز های مختلف به سفارش مشتریان تولید می شود. لیبل متال دارای ویژگی های منحصر به فرد و بارز بوده که سبب تمایز این نوع لیبل از سایر لیبل ها شده است. جهت چاپ بر روی لیبل متال انواع کد ریبون های رزین و سوپر رزین پیشنهاد می شود. طیف وسیعی از صنایع مانند: صنایع خودرویی، شیمیایی، نورد و فولاد، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، قطعات الکتریکی، الکترو موتورها و سایر قطعات صنعتی، جهت درج مشخصات محصول از این نوع لیبل استفاده می کنند.

لیبل بک متال, برچسب پشت متال

(Back Metal Label)

لیبل بک متال, برچسب پشت متال (Back Metal Label) همان طور که از نامش پیداست از دو لایه کاغذ و متال (لایه متال در قسمت زیرین) تشکیل شده است. مهمترین خاصیت لیبل بک متال چسبندگی بسیار بالای آن است، به همین دلیل به لیبل های پر چسب مشهور و در موارد خواصی کاربرد دارد. برای چاپ روی لیبل بک متال از ریبون های پریمیوم وکس یا وکس رزین استفاده میشود. لیبل بک متال برای سطوح روغنی، تایر، کالیته های پارچه و چرم استفاده می شود.

لیبل اموال, لیبل خرد شونده, لیبل گچی

(Asset / Security Label)

لیبلی پرکاربرد در کسب و کار و مشاغل مختلف می باشد که جهت تمامی کالاها، خدمات و اموال قابل استفاده می باشد. استفاده از برچسب اموال در مواردی است که نیاز به سالم نماندن برچسب هنگام جدا سازی از محل الصاق باشد. کلیه لیبل های اموال در برابر حلال ها، رطوبت و مواد شیمیایی شوینده مقاومت بالای دارند. برای چاپ روی لیبل های اموال از انواع کد ریبون های رزین و سوپر رزین متناسب با نوع مصرف استفاده میشود. برچسب های اموال برای مصارف امنیتی، گارانتی، الصاق روی اموال و به طور کلی در مواردی که نیاز به سالم نماندن برچسب باشد استفاده می شود.

هولوگرام

(Hologram)

برچسب هولوگرام شامل تصویری سه بعدی است که توسط دستگاه های لیزری درون لیبل با جنس پلاستیک، شیشه یا فلزی حبس شده است. عموما هولوگرام را بعنوان یک برچسب نقره ای با ظاهری رنگین کمانی که در مقابل تابش نور تغییرات نوری رنگارنی در آن ایجاد می گردد می شناسند. این تصاویر سه بعدی، در واقع همان اشکال براق و متالیک با تصاویری مبهم درون خود هستند. هولوگرام در بازار امنیت تجاری از کارایی و محبوبیت بالایی برخوردار است، چرا که تکثیر آن ها بسیار دشوار می باشد و می توانند با جعل و تقلب مقابله کنند. به همین دلیل است که از این تصاویر، برای برچسب اطمینان روی کالاهای مصرفی استفاده می شود تا اصالت کالای تولید شده توسط شرکت را تضمین کنند.

لیبل حرارتی, ترمال

(Thermal Label)

لیبل حرارتی (Thermal Label) شباهت ظاهری زیادی به لیبل کاغذی دارد. برچسب ترمال حرارتی (Thermal Label) جنس کاغذی دارد که سطح آن دارای پوشش حساس به حرارت (Coat) است. همین پوشش حساس به حرارت لیبل را از مصرف ریبون برای چاپ بی نیاز می نماید. لیبل حرارتی در سه نوع مختلف عادی، ریمو لیبل (Remove Label)، ضد آب (Waterproof) تولید می شود که هرکدام در مکان مناسب الصاق می گردد. برای چاپ روی لیبل حرارتی از چاپگر های حرارتی (بدون نیاز به ریبون) استفاده می شود.

لیبل ترانسپارنت, برچسب شیشه ای

(Transparent Label)

لیبل ترانسپارنت، لیبل شفاف، برچسب شیشه ای(Transparent Label) همان گونه که از نامش پیداست، بی رنگ و شفاف بوده که همین خاصیت شفافیت سبب می شود از دو طرف قابل روئیت باشد. لیبل شیشه ای ترانسپارنت (Transparent Label) قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد. این نوع برچسب شفاف ضد آب بوده و از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و رطوبت برخوردار است. از دیگر خصوصیات بارز آن می توان به چسبندگی مناسب بر روی سطوح شیشه ای، پلاستیکی، پلی اتیلنی و … اشاره کرد. ریبون رزین (Resin Ribbon) انتخاب مناسبی برای این نوع لیبل می باشد.

لیبل وُید, برچسب گارانتی

(Void Label)

لیبل وید (Void) برچسب پلاستیکی خاص می باشد که برای مصارف امنیتی، گارانتی و پلمپ مورد استفاده قرار میگیرد. خواصیت شاخصی که لیبل وید را متمایز می سازد، اثر گذاری آن در محل الصاق است، به همین دلیل لیبل وید به برچسب اثر گذار معروف است. در صورت جدا کردن لیبل های اثر گذار از روی محصول، بخشی از لیبل روی محصول باقی مانده و اثر VOID یا اشکال دیگر (معمولا شطرنجی) از خود به جا میگذارد. ریبون های وکس رزین (Wax/Resin) یا رزین (Resin) بسته به نوع فعالیت برای چاپ روی وید لیبل مناسب می باشد.

لیبل طلا و جواهر

(Jewelry Label)

لیبل طلا و جواهر (Jewelry Label) از برچسب های بسیار ظریف و خاص است که جهت چاپ مشخصات طلا و جواهر و زیور آلات استفاده می شود. لیبل های طلا و جواهر در دو نوع دم موشی و دمبلی تولید می شود. این لیبل جهت چاپ مشخصات طلا و جواهر به صورت بارکد مورد استفاده قرار می گیرد. محل چاپ بارکد این برچسب از جنس پی وی سی بوده و بند آن از جنس شفاف و بدون چسب می باشد. برای چاپ مناسب و با کیفیت روی برچسب طلا و جواهر از ریبون رزین (Resin Ribbon) و سوپر رزین (Supper Resin Ribbon) استفاده می شود.

لیبل پارچه ای یا تایوک

(Tyvek, Textile, Fabric)

لیبل پارچه ای یا تایوک (Tyvek, Textile, Fabric) از جنس الیاف مصنوعی به صورت نوار های پارچه ای رول شده در سایز های گوناگون تولید می شود. لیبل پارچه ای دارای دو نوع معمولی (مات) و ساتنی Satin (براق) موجود می باشد. این لیبل ها در برابر حلال های لکه بر، آنزیم ها و مواد شوینده از مقاوممت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و جهت حفظ مقاومت چاپ لیبل پارچه ای از ریبون های رزین دارای مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و حلال های لکه بر استفاده می شود،که با نام ریبون ضد آب، ریبون قابل شستشو (Wash care Ribbon, Wash Resin) واش کر، واش ریبون شناخته شده می باشد.

لیبل شیرینگ

Shiring Laibel

فیلم شیرینک لیبل اسلیو از پلاستیکی نازک چاپ شده ساخته می شود. این لیبل که در اثر گرما جمع می شود، به صورت تیوب دور یک مغزی (Core) قرار می گیرد. در کنار مزیت هایی که بسته بندی به کمک دستگاه لیبل شرینگ دارد. استفاده از فیلم های چاپ شده برتری ویژه ای ایجاد نموده. به طوری که این فیلم ها ضمن بسته بندی و محافظت از محصول نقش تبلیغ کالا را هم ایفا می کند. چاپ به روی لیبل شرینگ به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد. و به راحتی این رول ها با نماد و تصاویر دلخواه قابل سفارش هستند.

چاپ لیبل پت رول OPP

لیبل OPP در صنایع غذایی جهت اتصال لیبل به بطری در انتهای خطوط بسته بندی انواع نوشیدنی به ویژه نوشابه، دلستر، دوغ و آبمعدنی مورد استفاده قرار می گیرند. سلفون نام مستعار فیلم های شفاف و شیشه ای است که مواد اولیه آن بر پایه پلی پروپیلن (pp) می باشد. همانند شیرینگ چاپ OPP نیز با فیلم کلیشه و یا سیلندر بر روی پلی پرو پلن صورت میپذیرد. در چاپ سلفون سه نوع چاپ موجود میباشد که شامل چاپ OPP و CPPو BOPP که با سیلندر و فیلم بر روی ان صورت میپذیرد رنگهای صدفی نیز در این محصول یافت میگردد.

دستبند مچ بند بیمارستانی

(Label Z-Band Direct)

دستبند های شناسایی بیمار، همانطور که از نام پیداست برای شناسایی بیماران و یا نوزادان تازه متولد شده، مورد استفاده قرار می گیرند.این مچ بند ها توسط دستگاه لیبل پرینتر مخصوص، عمل چاپ رو آنها انجام می شود. در واقع عمل چاپ روی این مچ بند ها توسط روش حرارت مستقیم انجام می شود و نیازی به ریبون، تونر و جوهر ندارند. از نظر بهداشتی بودن نیز این مچ بند ها مورد اعتماد هستند و در اماکن مخصوص خود مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها و آزمایشگاه ها که حالت ضد عفونی باید داشته باشند، جوابگو هستند. از دیگر ویژگی های این مچ بند ها می توان به ضد آب بودن، قابل شستشو بودن، ضد تعریق بودن را نام برد. پرستار ها و متصدی های ثبت نام بیمار می توانند اطالاعات جنسیتی و شناسایی بیمار یا نوزاد را بصورت نوشته یا بارکد چاپ نمایند.